Kategorije

    FAQ – Pogosto zastavljena vprašanja

     

    Kakšen je postopek ustvarjanja naročila?

    Razpoložljivost izdelka je vidna pod sliko ob zelenem znaku + v košarici – to pomeni, da je izdelek na zalogi in ga lahko naročite.

    • Za začetek morate izbrati pravo kombinacijo/velikost blaga, če za to obstaja spustni meni. POZOR! V primeru izbire prstana (ali drugih izdelkov, ki so na voljo v več velikostih) bo sistem v vašo košarico privzeto dodal najmanjšo velikost. Zato morate pravo velikost izbrati sami.
    • Kliknite ikono V košarico – izdelek bo samodejno »zletel« v košarico.
    • Če želite nadaljevati nakupovanje, lahko izberete drug izdelek/velikost. Izdelek, ki ste ga pred tem izbrali, bo ostal v košarici.
    • Ko ste nared za dokončanje nakupa, kliknite rdečo ikono košarice v zgornjem desnem kotu. Prikazala se bo vsebina košarice, kjer boste lahko spremenili številko izdelkov ali katerega odstranili. V košarici boste videli končni znesek plačila za blago in dostavo.
    • V obrazec (naročilnico) vnesite vse potrebne podatke.
    • Če ste naša zvesta stranka ali ste pri nas zadeli oz. od nas prejeli kodo za popust (vavčer), jo vnesite v ustrezno polje.
    • Pri izbiri določenih izdelkov lahko prejmete darilo. Izberite ga tako, da kliknete izdelek/sliko.
    • Ko ga izberete, se pomaknite do izbora načina dostave in plačila.
    • Znova preglejte svoje podatke in naročilo, še posebej vsa obvezna polja.
    • Če so vsi vneseni podatki pravilni, kliknite gumb Nadaljuj.
    • Prikazal se bo povzetek vašega naročila. Na tem mestu lahko še vedno spremenite način plačila (če to želite narediti, kliknite ikono Drugi načini plačila. Če je vse pravilno, morate zdaj samo še potrditi naročilo, tako da kliknete gumb Potrjujem moje naročilo.
    • Če je bilo naročilo pravilno ustvarjeno, boste čez nekaj sekund po e-pošti prejeli obvestilo.
    • Če ste med ustvarjanjem naročila naleteli na kakršne koli težave, nas lahko pokličete, nam pošljete e-poštno sporočilo ali uporabite storitev klepeta v živo. Vedno vam bomo z veseljem pomagali.

     

    Koliko znaša poštnina?

    Naročeno blago dostavlja kurirsko podjetje DPD d. o. o. Stroški poštnine so odvisni od vrednosti naročila. Brezplačna dostava velja za vsako naročilo nad 33 EUR. Če naročilo znaša manj kot 33 EUR, je znesek poštnine 2,90 EUR oziroma 3,40 EUR.

     

    Kako lahko plačam?

    Nudimo vam štiri vrste plačila:

    • Plačilo z gotovino po povzetju (COD): za blago plačate ob dostavi.
    • Bančno nakazilo: plačilo z bančnim nakazilom (obdelava naročila bo trajala dlje).
    • PayPal: plačilo z računom v storitvi PayPal. Pri spletnem nakupovanju je to najvarnejši način plačevanja.
    • CardPay: plačilo s kreditno ali debetno kartico. Plačilo opravite neposredno na spletnem mestu svoje banke.

     

    V kolikem času bom prejel/-a naročeno blago?

    Naročila, oddana do 13. ure delovnega dne, gredo naprej še isti dan. Naročila, ki jih oddate po 13. uri, pa gredo naprej naslednji delovni dan. Za dostavo pošiljk potrebujemo 2–3 delovne dni. Prazniki in vikendi so iz tega izvzeti. Če blaga v tem času ne prejmete, nas o tem čim prej obvestite. Poslali vam bomo številko za sledenje paketa ali telefonsko številko kurirskega podjetja.

     

    Kako poteka postopek reklamacije ali zamenjave blaga?

    Reklamacije ali zamenjave blaga obdelamo v roku 30 dni. Garancija za blago velja 24 mesecev v skladu z veljavno zakonodajo.

    Navodila za podajanje reklamacije/zamenjave blaga:

    • Pošljite blago skupaj s kopijo računa in svojim dopisom v priporočeni pošiljki, brez možnosti plačila po povzetju (COD) na naslov:

      NAKIT ESHOP DPD depot 1695
      Tržaška cesta 43
      2000 Maribor
      Slovenija

      . V dopisu navedite svoje ime in priimek, številko računa (najdete jo v svojem računu, ki ste ga odprli v naši spletni trgovini; če ga ne najdete, navedite datum oddaje naročila in celotni znesek naročila). Prav tako navedite razlog za reklamacijo blaga.
    • Pri zamenjavi blaga je nujno, da opravite novo naročilo. V polje Sporočilo v zvezi s tem naročilom ne pozabite navesti, da je novo naročilo »zamenjava za naročilo (vnesite številko naročila)« (s tem boste rezervirali blago in nam sporočili, naj blaga ne pošljemo prehitro). Če blago ni na zalogi, izberite druge izdelke. Če nočete izbrati drugega blaga, naročila ne oddajte, pač pa v dopisu v oddani priporočeni pošiljki navedite svoj bančni račun za vračilo kupnine.
    • Če z nakitom niste zadovoljni, ga lahko vrnete ali zamenjate v roku 14 dni od prejema blaga; v primeru nakita iz zlata je ta rok 30 dni.
    • Če imate kakršna koli vprašanja, nam pišite na podpora-si@nakit-eshop.si.

     

    Lahko reklamiram/zamenjam samo del svojega naročila?

    Da, vrnete lahko tudi le del svojega naročila. Če ga želite vrniti, vam bomo povrnili kupnino. Če pa želite izbrati nov izdelek, vam bomo povrnili celotno razliko med vrednostjo novega in vrnjenega blaga.

     

    Kako uporabim kodo vavčerja?

    V naši spletni trgovini lahko pri izdelkih vedno vidite, koliko točk lahko pridobite z nakupom določenega izdelka in kolikšna bo vrednost vavčerja. Za uporabo vavčerja pri naročilih se morate registrirati na naši spletni strani. Če registrirani uporabnik naroči več izdelkov, tako nabira točke zvestobe, ki jih potem lahko pretvori v vavčer v svojem računu. Kliknite »Moje točke zvestobe« in potrdite, da želite točke pretvoriti v vavčer. Sistem bo ustvaril kodo, ki jo vnesete v naslednjem naročilu. Od zneska naročila bo odšteta točna vrednost vaših točk. Vavčerje lahko unovčite 14 dni po prevzemu zadnjega naročila. Če je od tega minilo več kot 14 dni in bi vavčer radi unovčili, nam to sporočite in ga bomo ročno dodali naročilu.

     

    Kako lahko izmerim velikost prstana?

    Navodila za merjenje in izbiro prave velikosti prstana najdete na tej povezavi: http://nakit-eshop.si/content/6-kako-izmeriti-velikost-prstana.

     

    Katere storitve nudite – spreminjanje velikosti, graviranje izdelkov?

    Nakita žal ne izdelujemo, zato storitev, ki vključujejo spreminjanje in graviranje izdelkov, ne nudimo. Upoštevajte, da s spreminjanjem izdelkov, ki jih kupite v naši spletni trgovini, garancije zanje ne morete uveljavljati.

     

    Razprodan izdelek – kdaj bo spet na zalogi?

    Naša spletna trgovina se vsakodnevno posodablja. Priporočamo, da jo spremljate ali nastavite možnost prejemanja obvestil po e-pošti. Ko bo izdelek zopet na zalogi, boste po e-pošti prejeli obvestilo.

     

    Kakšna je obstojnost barv na izdelkih?

    Najbolj poznana metoda barvanja nakita iz nerjavečega jekla je v elektromagnetni kopeli, kar pomeni, da je barva prilepljena na površino z elektromagnetnimi silami. Pri izdelovanju jekla samega materiala ni mogoče obarvati – obarva se lahko samo zunanja površina. Posledično lahko barva čez čas izgine. Vse je odvisno od tega, kako nosite nakit.

     

    Izdelujete nakit po meri?

    Nakit naročamo pri uglednih proizvajalcih. Sami ga ne izdelujemo.


    DomovDomov

      facebook
      • banner
      X
      Piškotke uporabljamo za prilagajanje vsebine in oglasov ter da zagotovimo funkcije družbenih medijev in analiziramo, kako uporabniki uporabljajo spletno mesto.
      Soglašam
      Več informacij