Vaša košarica
Ni izdelkov
local_shipping Nakupujte še za 49,00 € do brezplačne poštnine
Ni izdelkov
Kategorije
FAQ – Pogosto zastavljena vprašanja
Kakšen je postopek ustvarjanja naročila?
Razpoložljivost izdelka je vidna pod sliko ob zelenem znaku + v košarici – to pomeni, da je izdelek v zalogi in ga lahko naročite.
Koliko znaša poštnina?
Naročeno blago dostavlja kurirsko podjetje GLS, d. o. o. Stroški poštnine so odvisni od vrednosti naročila. Brezplačna dostava velja za vsako naročilo nad 49 EUR. Če naročilo znaša manj kot 49 EUR, je znesek poštnine 3,45 EUR preko GLS - Kurir in 2,20 EUR preko GLS - Paketomat in paketna trgovina.
Kako lahko plačam?
Nudimo vam štiri vrste plačila:
V kolikem času bom prejel/-a naročeno blago?
Naročila, oddana do 9. ure na delovni dan, so odpravljena še isti dan. Naročila, ki jih oddate po 9. uri, pa gredo naprej naslednji delovni dan. Za dostavo pošiljk potrebujemo 2–3 delovne dni. Prazniki in vikendi so iz tega izvzeti. Če blaga v tem času ne prejmete, nas o tem čim prej obvestite. Poslali vam bomo številko za sledenje paketa ali telefonsko številko kurirskega podjetja.
Kako poteka postopek reklamacije blaga?
Reklamacije ali zamenjave blaga obdelamo v roku 30 dni. Garancija za blago velja 24 mesecev v skladu z veljavno zakonodajo.
Navodila za podajanje reklamacije/zamenjave blaga:
Nakit Eshop
Nakit-eshop.si
Cesta v Prod 84
1000 Ljubljana
Slovenija
Lahko reklamiram samo del svojega naročila?
Da, vrnete lahko tudi le del svojega naročila. Če ga želite vrniti, vam bomo povrnili kupnino.
Kako uporabim kodo vavčerja?
Na naši spletni strani z izdelki lahko vedno vidite, koliko točk lahko pridobite ob nakupu določenega izdelka in vrednost vaše kode vavčerja. Za uveljavitev točk od predhodnih naročil se morate registrirati na naši spletni strani. V primeru naročila več izdelkov se te točke seštejejo. Zbrane točke lahko spremenite v vavčer neposredno na vašem računu, po 14-ih dneh od zadnjega nakupa. Kliknite na "Moje točke zvestobe" in nato potrdite, da želite spremeniti točke zvestobe v vavčer. Sistem bo nato ustvaril kodo za vnos v vaše naslednje naročilo. Kodo najdete v svojem računu, "Moji vavčerji". Vavčer iz točk zvestobe začne veljati takoj po ustvarjanju. Ko dodate kodo k naročilu se od zneska naročila odšteje ustrezen znesek popusta. Naveden je začetni datum vavčerja, veljavnost je eno leto. Če ne morete dodati vavčerja svojemu naročilu, nas obvestite. V nobenem primeru ne smete plačati naročila vnaprej, če imate težave z dodajanjem vavčerja, saj skupnega zneska vnaprej plačanih naročil ne moremo naknadno spremeniti.
Kako lahko izmerim velikost prstana?
Navodila za merjenje in izbiro prave velikosti prstana najdete na tej povezavi: http://nakit-eshop.si/content/6-kako-izmeriti-velikost-prstana.
Katere storitve nudite – spreminjanje velikosti, graviranje izdelkov?
Nakita žal ne izdelujemo, zato storitev, ki vključujejo spreminjanje in graviranje izdelkov, ne nudimo. Upoštevajte, da s spreminjanjem izdelkov, ki jih kupite v naši spletni trgovini, garancije zanje ne morete uveljavljati.
Razprodan izdelek – kdaj bo spet v zalogi?
Naša spletna trgovina se vsakodnevno posodablja. Priporočamo, da jo spremljate ali nastavite možnost prejemanja obvestil po e-pošti. Ko bo izdelek zopet v zalogi, boste po e-pošti prejeli obvestilo.
Kakšna je obstojnost barv na izdelkih?
Najbolj poznana metoda barvanja nakita iz nerjavečega jekla je v elektromagnetni kopeli, kar pomeni, da je barva prilepljena na površino z elektromagnetnimi silami. Pri izdelovanju jekla samega materiala ni mogoče obarvati – obarva se lahko samo zunanja površina. Posledično lahko barva čez čas izgine. Vse je odvisno od tega, kako nosite nakit.
Izdelujete nakit po meri?
Nakit naročamo pri uglednih proizvajalcih. Sami ga ne izdelujemo.