poštnina za naročila nad
33,- €
BREZPLAČNO
Vaša košarica
Ni izdelkov
Ni izdelkov
Kategorije
FAQ – Pogosto zastavljena vprašanja
Kakšen je postopek ustvarjanja naročila?
Razpoložljivost izdelka je vidna pod sliko ob zelenem znaku + v košarici – to pomeni, da je izdelek v zalogi in ga lahko naročite.
Koliko znaša poštnina?
Naročeno blago dostavlja kurirsko podjetje DPD, d. o. o. Stroški poštnine so odvisni od vrednosti naročila. Brezplačna dostava velja za vsako naročilo nad 33 EUR. Če naročilo znaša manj kot 33 EUR, je znesek poštnine 2,90 EUR oziroma 3,40 EUR.
Kako lahko plačam?
Nudimo vam štiri vrste plačila:
V kolikem času bom prejel/-a naročeno blago?
Naročila, oddana do 13. ure na delovni dan, so odpravljena še isti dan. Naročila, ki jih oddate po 13. uri, pa gredo naprej naslednji delovni dan. Za dostavo pošiljk potrebujemo 2–3 delovne dni. Prazniki in vikendi so iz tega izvzeti. Če blaga v tem času ne prejmete, nas o tem čim prej obvestite. Poslali vam bomo številko za sledenje paketa ali telefonsko številko kurirskega podjetja.
Kako poteka postopek reklamacije ali zamenjave blaga?
Reklamacije ali zamenjave blaga obdelamo v roku 30 dni. Garancija za blago velja 24 mesecev v skladu z veljavno zakonodajo.
Navodila za podajanje reklamacije/zamenjave blaga:
NAKIT ESHOP DPD depot 1695
Tržaška cesta 43
2000 Maribor
Slovenija
Lahko reklamiram/zamenjam samo del svojega naročila?
Da, vrnete lahko tudi le del svojega naročila. Če ga želite vrniti, vam bomo povrnili kupnino. Če pa želite izbrati nov izdelek, vam bomo povrnili celotno razliko med vrednostjo novega in vrnjenega blaga.
Kako uporabim kodo vavčerja?
V naši spletni trgovini lahko pri izdelkih vedno vidite, koliko točk lahko pridobite z nakupom določenega izdelka in kolikšna bo vrednost vavčerja. Za uporabo vavčerja pri naročilih se morate registrirati na naši spletni strani. Če registrirani uporabnik naroči več izdelkov, tako nabira točke zvestobe, ki jih potem lahko pretvori v vavčer v svojem računu. Kliknite »Moje točke zvestobe« in potrdite, da želite točke pretvoriti v vavčer. Sistem bo ustvaril kodo, ki jo vnesete v naslednjem naročilu. Od zneska naročila bo odšteta točna vrednost vaših točk. Vavčerje lahko unovčite 14 dni po prevzemu zadnjega naročila. Če je od tega minilo več kot 14 dni in bi vavčer radi unovčili, nam to sporočite in ga bomo ročno dodali naročilu.
Kako lahko izmerim velikost prstana?
Navodila za merjenje in izbiro prave velikosti prstana najdete na tej povezavi: http://nakit-eshop.si/content/6-kako-izmeriti-velikost-prstana.
Katere storitve nudite – spreminjanje velikosti, graviranje izdelkov?
Nakita žal ne izdelujemo, zato storitev, ki vključujejo spreminjanje in graviranje izdelkov, ne nudimo. Upoštevajte, da s spreminjanjem izdelkov, ki jih kupite v naši spletni trgovini, garancije zanje ne morete uveljavljati.
Razprodan izdelek – kdaj bo spet v zalogi?
Naša spletna trgovina se vsakodnevno posodablja. Priporočamo, da jo spremljate ali nastavite možnost prejemanja obvestil po e-pošti. Ko bo izdelek zopet v zalogi, boste po e-pošti prejeli obvestilo.
Kakšna je obstojnost barv na izdelkih?
Najbolj poznana metoda barvanja nakita iz nerjavečega jekla je v elektromagnetni kopeli, kar pomeni, da je barva prilepljena na površino z elektromagnetnimi silami. Pri izdelovanju jekla samega materiala ni mogoče obarvati – obarva se lahko samo zunanja površina. Posledično lahko barva čez čas izgine. Vse je odvisno od tega, kako nosite nakit.
Izdelujete nakit po meri?
Nakit naročamo pri uglednih proizvajalcih. Sami ga ne izdelujemo.