Kategorije

FAQ – Pogosto zastavljena vprašanja

 

Kakšen je postopek ustvarjanja naročila?

Razpoložljivost izdelka je vidna pod sliko ob zelenem znaku + v košarici – to pomeni, da je izdelek v zalogi in ga lahko naročite.

  • Najprej morate izbrati pravo kombinacijo/velikost blaga, če za to obstaja spustni meni. POZOR! Ob izbiri prstana (ali drugih izdelkov, ki so na voljo v več velikostih) bo sistem v vašo košarico privzeto dodal najmanjšo velikost. Zato morate pravo velikost izbrati sami.
  • Kliknite ikono V košarico – izdelek bo samodejno »zletel« v košarico.
  • Če želite nadaljevati nakupovanje, lahko izberete drug izdelek/velikost. Izdelek, ki ste ga pred tem izbrali, bo ostal v košarici.
  • Ko ste nared za dokončanje nakupa, kliknite rdečo ikono košarice v zgornjem desnem kotu. Prikazala se bo vsebina košarice, kjer boste lahko spremenili številko izdelkov ali katerega odstranili. V košarici boste videli končni znesek plačila za blago in dostavo.
  • V obrazec (naročilnico) vnesite vse potrebne podatke.
  • Če ste naša zvesta stranka ali ste pri nas zadeli oz. od nas prejeli kodo za popust (vavčer), jo vnesite v ustrezno polje.
  • Pri izbiri določenih izdelkov lahko prejmete darilo. Izberete ga tako, da kliknete izdelek/sliko.
  • Ko ga izberete, se pomaknite do izbora načina dostave in plačila.
  • Znova preglejte svoje podatke in naročilo, še posebej vsa obvezna polja.
  • Če so vsi vneseni podatki pravilni, kliknite gumb Nadaljuj.
  • Prikazal se bo povzetek vašega naročila. Na tem mestu lahko še vedno spremenite način plačila (če to želite narediti, kliknite ikono Drugi načini plačila. Če je vse pravilno, morate zdaj samo še potrditi naročilo, tako da kliknete gumb Potrjujem svoje naročilo.
  • Če je bilo naročilo pravilno ustvarjeno, boste čez nekaj sekund po e-pošti prejeli obvestilo.
  • Če ste med ustvarjanjem naročila naleteli na kakršne koli težave, nas lahko pokličete, nam pošljete e-poštno sporočilo ali uporabite storitev klepeta v živo. Vedno vam bomo z veseljem pomagali.

 

Koliko znaša poštnina?

Naročeno blago dostavlja kurirsko podjetje GLS, d. o. o. Stroški poštnine so odvisni od vrednosti naročila. Brezplačna dostava velja za vsako naročilo nad 49 EUR. Če naročilo znaša manj kot 49 EUR, je znesek poštnine 3,45 EUR preko GLS - Kurir in 2,20 EUR preko GLS - Paketomat in paketna trgovina .

 

Kako lahko plačam?

Nudimo vam štiri vrste plačila:

  • Plačilo z gotovino po povzetju (COD): za blago plačate ob dostavi.
  • Bančno nakazilo: plačilo z bančnim nakazilom (obdelava naročila bo trajala dlje).
  • PayPal: plačilo z računom v storitvi PayPal. Pri spletnem nakupovanju je to najvarnejši način plačevanja.
  • GoPay: plačilna metoda s kartico, Apple Pay, Google Pay in ostalo.

 

V kolikem času bom prejel/-a naročeno blago?

Naročila, oddana do 9. ure na delovni dan, so odpravljena še isti dan. Naročila, ki jih oddate po 9. uri, pa gredo naprej naslednji delovni dan. Za dostavo pošiljk potrebujemo 2–3 delovne dni. Prazniki in vikendi so iz tega izvzeti. Če blaga v tem času ne prejmete, nas o tem čim prej obvestite. Poslali vam bomo številko za sledenje paketa ali telefonsko številko kurirskega podjetja.

 

Kako poteka postopek reklamacije blaga?

Reklamacije ali zamenjave blaga obdelamo v roku 30 dni. Garancija za blago velja 24 mesecev v skladu z veljavno zakonodajo.

Navodila za podajanje reklamacije/zamenjave blaga:

  • Pošljite blago skupaj s kopijo računa in svojim dopisom v priporočeni pošiljki, brez možnosti plačila po povzetju (COD) na naslov:

     

    Nakit Eshop

    Nakit-eshop.si

    Cesta v Prod 84

    1000 Ljubljana

    Slovenija

     

  • V dopisu navedite svoje ime in priimek, številko računa (najdete jo v svojem računu, ki ste ga odprli v naši spletni trgovini; če ga ne najdete, navedite datum oddaje naročila in celotni znesek naročila). Prav tako navedite razlog za reklamacijo blaga.
  • Če ste z nakitom nezadovoljni, ga lahko vrnete v roku 14 dni od prejema, zamenjava nakita iz zlata pa je mogoča v roku 60 dni od prejema.
  • Če imate kakršna koli vprašanja, nam pišite na podpora-si@nakit-eshop.si.

 

Lahko reklamiram samo del svojega naročila?

Da, vrnete lahko tudi le del svojega naročila. Če ga želite vrniti, vam bomo povrnili kupnino.

 

Kako uporabim kodo vavčerja?

Na naši spletni strani z izdelki lahko vedno vidite, koliko točk lahko pridobite ob nakupu določenega izdelka in vrednost vaše kode vavčerja. Za uveljavitev točk od predhodnih naročil se morate registrirati na naši spletni strani. V primeru naročila več izdelkov se te točke seštejejo. Zbrane točke lahko spremenite v vavčer neposredno na vašem računu, po 14-ih dneh od zadnjega nakupa. Kliknite na "Moje točke zvestobe" in nato potrdite, da želite spremeniti točke zvestobe v vavčer. Sistem bo nato ustvaril kodo za vnos v vaše naslednje naročilo. Kodo najdete v svojem računu, "Moji vavčerji".  Vavčer iz točk zvestobe začne veljati takoj po ustvarjanju. Ko dodate kodo k naročilu se od zneska naročila odšteje ustrezen znesek popusta.  Naveden je začetni datum vavčerja, veljavnost je eno leto. Če ne morete dodati vavčerja svojemu naročilu, nas obvestite. V nobenem primeru ne smete plačati naročila vnaprej, če imate težave z dodajanjem vavčerja, saj skupnega zneska vnaprej plačanih naročil ne moremo naknadno spremeniti.

 

 

Kako lahko izmerim velikost prstana?

Navodila za merjenje in izbiro prave velikosti prstana najdete na tej povezavi: http://nakit-eshop.si/content/6-kako-izmeriti-velikost-prstana.

 

Katere storitve nudite – spreminjanje velikosti, graviranje izdelkov?

Nakita žal ne izdelujemo, zato storitev, ki vključujejo spreminjanje in graviranje izdelkov, ne nudimo. Upoštevajte, da s spreminjanjem izdelkov, ki jih kupite v naši spletni trgovini, garancije zanje ne morete uveljavljati.

 

Razprodan izdelek – kdaj bo spet v zalogi?

Naša spletna trgovina se vsakodnevno posodablja. Priporočamo, da jo spremljate ali nastavite možnost prejemanja obvestil po e-pošti. Ko bo izdelek zopet v zalogi, boste po e-pošti prejeli obvestilo.

 

Kakšna je obstojnost barv na izdelkih?

Najbolj poznana metoda barvanja nakita iz nerjavečega jekla je v elektromagnetni kopeli, kar pomeni, da je barva prilepljena na površino z elektromagnetnimi silami. Pri izdelovanju jekla samega materiala ni mogoče obarvati – obarva se lahko samo zunanja površina. Posledično lahko barva čez čas izgine. Vse je odvisno od tega, kako nosite nakit.

 

Izdelujete nakit po meri?

Nakit naročamo pri uglednih proizvajalcih. Sami ga ne izdelujemo.


homeDomov

local_mall
cancel
cancel