Kategorije

     

    POGOJI POSLOVANJA

     

    SPLOŠNI POGOJI

    Ko kupec (stranka) potrdi naročilo, s tem tudi potrdi, da je seznanjen s pogoji poslovanja v zvezi z dobavo izdelkov, ki jih je navedel prodajalec. Podani pogoji poslovanja določajo odnos med kupcem in prodajalcem ter so obvezujoči za obe stranki hkrati.

    Pogoji poslovanja, ki urejajo pravice in obveznosti podjetja Šperky s.r.o s sedežem v Košicah, Starozágorská 6, 04023 Košice, matična številka: 45551596, davčna številka: 2023033276, ID za DDV: SK2023033276, in naših strank ter izhajajo iz kupoprodajne pogodbe, sklenjene med podjetjem Šperky s.r.o kot prodajalcem in stranko kot spletnim kupcem, katere predmet je nakup, opravljen v spletni trgovini podjetja Šperky s.r.o.

    NAROČANJE IZDELKOV

    Naše podjetje vam omogoča priročno spletno kupovanje, ki ga lahko opravite z domačega naslanjača. Spletna prodajalna je za elektronsko naročanje odprta 24 ur na dan. Storitev elektronskega nakupovanja je od 8:00 do 16:30 na razpolago tudi po telefonu. Izdelke lahko naročite na preprost in priročen način z uporabo nakupovalnega vozička neposredno na strani naše spletne prodajalne, naročanje pa je možno tudi po elektronski pošti ali pisno po navadni pošti. Izdelki, ki jih navedete v naročilu, postanejo predmet pogodbe. Vse cene vključujejo zakonsko določen DDV. Velikosti, barve in druge specifikacije izdelkov, ki so navedene na naših spletnih straneh, v katalogih, brošurah in drugih medijih, temeljijo na podatkih, ki nam jih zagotovijo proizvajalci in dobavitelji. Zavezali smo se, da bomo dobavljali samo izdelke v popolnem stanju ter v skladu s specifikacijami in lastnostmi, ki so značilne za posamezno vrsto izdelkov. Pogoj za uspešno spletno naročanje je, da vnesete vse zahtevane podatke na naročilnico. Z izpolnjeno naročilnico postane naročilo tudi osnutek prodajne pogodbe. Prodajna pogodba stopi v veljavo z dejansko dobavo izdelka. V posebnih primerih, zlasti pri višjih zneskih (razen če je naročilo že takoj samodejno potrjeno prek elektronske pošte), si prodajalec pridržuje pravico, da od kupca zahteva ponovno potrditev naročila po telefonu in delno plačilo vnaprej. Če se v času naročanja izdelkov znatno spremeni menjalni tečaj valute, cena ali dobavljeni izdelki in je za slednje odgovoren dobavitelj, si prodajalec pridržuje pravico do spremembe pogodbe ali odstopa od pogodbe s takojšnjim učinkom, vendar v skladu z dogovorom s kupcem. Enako velja v primeru, ko proizvajalec preneha dobavljati naročeni izdelek, je na tržišče uvedena nova različica izdelka ali proizvajalec bistveno spremeni ceno izdelka.

    Naročilo si lahko ponovno ogledate v razdelku svojega uporabniškega računa »Zgodovina in podrobnosti vaših nakupov«, kjer si lahko tudi prenesete račun zanj. Do tod dostopite tako, da kliknete »Moj račun« na naši spletni strani. Če podrobnosti o naročilu izgubite, nas obvestite in poslali vam bomo kopijo naročila.

    Če naročate izdelke iz tuje spletne trgovine, je pomembno poznavanje carinskih pravil in pogojev, ki veljajo v vaši državi. Prodajalec ni odgovoren za veljavno carinsko zakonodajo v državi kupca.

    DOSTAVA IN ČAS DOSTAVE

    Dostavo izdelkov opravlja paketni distributer DPD d.o.o. Dostava je odvisna od razpoložljivosti izdelkov in operativnih zmožnosti prodajalca, predvidoma pa je opravljena v najkrajšem možnem času. Za dostavo izdelkov v povprečju potrebujemo 2 do 3 delovne dni od prejema naročila. Če naročenega izdelka nimamo na zalogi, kupca po elektronski pošti ali telefonu vnaprej obvestimo o spremembi časa dostave. V navedenem primeru ima kupec pravico do preklica ali spremembe naročila.

    Izdelki na zalogi so običajno dostavljeni v roku 2-3 delovnih dni.

     

    CENE IZDELKOV

    Cene izdelkov, navedene na strani naše spletne prodajalne, so veljavne v času naročanja. Vse cene vključujejo zakonsko določen DDV in druge komponente cene in ne vključujejo stroškov dostave. V primeru sprememb menjalnega tečaja, znatnega povečanja inflacije ali večjih sprememb dobavnih pogojev s strani proizvajalcev ali dobaviteljev izdelkov si pridržujemo pravico do napak v navedenih cenah in njihovih sprememb. Če se navedena cena izdelka spremeni, ima kupec pravico do odstopa od pogodbe.

    Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine.

    Račun služi kot dokazilo o nakupu. Na voljo je v elektronski obliki kot datoteka PDF, ki jo najdete v svojem uporabniškem računu, če se vanj prijavite po odpremi svojega naročila. Račun lahko priložimo posamezni pošiljki ali ga pošljemo na elektronski naslov kupca. Dodatno kopijo računa lahko pošljemo na navedeni naslov za dostavo v roku 7 koledarskih dni od dneva odpreme blaga kupcu. Račun služi tudi kot dobavnica in potrdilo za uveljavljanje garancije.

    Kako uporabim kodo vavčerja?

    V naši spletni trgovini lahko pri izdelkih vedno vidite, koliko točk lahko pridobite z nakupom določenega izdelka in kolikšna bo vrednost vavčerja. Za uporabo vavčerja pri naročilih se morate registrirati na naši spletni strani. Če registrirani uporabnik naroči več izdelkov, tako nabira točke zvestobe, ki jih potem lahko pretvori v vavčer v svojem računu. Kliknite »Moje točke zvestobe« in potrdite, da želite točke pretvoriti v vavčer. Sistem bo ustvaril kodo, ki jo vnesete v naslednjem naročilu. Od zneska naročila bo odšteta točna vrednost vaših točk. Vavčerje lahko unovčite 14 dni po prevzemu zadnjega naročila. Če je od tega minilo več kot 14 dni in bi vavčer radi unovčili, nam to sporočite in ga bomo ročno dodali naročilu.

    Popustov ni mogoče kombinirati in niso izplačljivi v njihovi denarni vrednosti.

     

    ODSTOP OD POGODBE

    Prodajalec si pridržuje pravico do preklica naročila ali dela naročila v primerih, ko kupec navede napačne ali zavajajoče osebne podatke, ko izdelka ne proizvajajo več oziroma ni več na voljo ali pa se njegova cena znatno spremeni. V navedenih primerih prodajalec kupcu takoj pošlje obvestilo o korakih za nadaljnje urejanje naročila. Vsako naročilo obravnavamo posamično, pri čemer se po najboljših močeh trudimo, da zadovoljimo želje kupca.

    Kupec, ki nastopa kot fizična oseba, ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema naročenega blaga brez navedbe razloga odstopi od pogodbe, kar je v skladu s 43. členom veljavnega zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

    V primeru odstopa od pogodbe nas mora kupec o tem obvestiti z nedvoumno izjavo (npr. s pismom, poslanim po pošti, ali e-poštnim sporočilom na naslov podpora-si@nakit-eshop.si). V pismu oziroma e-poštnem sporočilu mora navesti številko računa za izdelek in številko bančnega računa. Za ta namen lahko uporabite vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki ga lahko prenesete tukaj POVEZAVA do obrazca. Kupec mora najpozneje v 14 dneh po oddaji sporočila o odstopu od naročila prodajalcu vrniti blago. Rok odstopa od pogodbe velja, če nas o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe obvestite pred iztekom roka za odstop od pogodbe. Za rok velja, da je bil upoštevan, če nas kupec o odstopu od pogodbe obvesti pred iztekom 14 dni od prevzema naročenega blaga.

    Kupec mora pri tem upoštevati naslednje pogoje:

    • Prejete oziroma dostavljene izdelke mora kupec takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko nas je obvestil o odpovedi te pogodbe, poslati ali izročiti na naslov:

      NAKIT ESHOP DPD depot 1695
      Tržaška cesta 43
      2000 Maribor
      Slovenija

     

    Vrnjeni izdelki morajo ustrezati naslednjim pogojem:

    • Izdelki morajo biti dobro zapakirani
    • Izdelki ne smejo biti rabljeni oziroma ne smejo kazati znakov obrabe.
    • Izdelkom ne sme manjkati noben sestavni del.
    • Izdelkom je treba ob vračilu priložiti kopijo računa.

    • Kupec, ki odstopi od pogodbe, je dolžan poravnati nujne stroške poštnine, ki nastanejo ob vračilu izdelkov. Če blago pošljete z možnostjo plačila po povzetju, paketa ne bomo prevzeli.

    • Če boste osebno dostavili izdelke, se je treba nujno dogovoriti za datum dostave.

    • Upoštevajte, da pri vračilu izdelkov ne odgovarjamo za izgubo pošiljke ali dela pošiljke, ko je ta na poti do nas. Dolžnost kupca je, da izdelke zapakira tako, da so zaščiteni pred vsakršnimi poškodbami.
    • Obrazec za odstop od pogodbe lahko prenesete tukaj: POVEZAVA do obrazca
    • Če zgoraj navedeni pogoji niso izpolnjeni v celoti, odstop od pogodbe za nas ni sprejemljiva možnost in kupcu vrnemo izdelke nazaj na svoje stroške.

     

     Obveznosti trgovca v primeru odstopa od pogodbe

      

    • Trgovec vsa izplačila, če je to potrebno pa tudi stroške dostave, ki jih je prejel od potrošnika, povrne nemudoma in najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je bil v skladu s členom 11 obveščen o odločitvi potrošnika, da odstopa od pogodbe. Trgovec povračilo iz prvega pododstavka izvrši z uporabo enakega plačilnega sredstva kot potrošnik ob izvedbi prvotne transakcije, razen če je potrošnik izrecno zahteval drugačno metodo plačila in pod pogojem, da potrošnik zaradi takšnega povračila ne nosi nobenih stroškov.

     

    • Ne glede na odstavek 1 se od trgovca ne sme zahtevati povrnitev dodatnih stroškov, če se je potrošnik izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke kot je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja trgovec.

     

    • Pri prodajnih pogodbah lahko trgovec plačilo zadrži, dokler ne prevzame vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se je zgodil prej, razen če trgovec ponudi, da bo vrnjeno blago prevzel sam.

     

    Obveznosti potrošnika v primeru odstopa od pogodbe

     

    • Potrošnik blago vrne ali izroči trgovcu ali osebi, ki jo trgovec za prevzem blaga pooblasti, nemudoma in vsekakor najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je trgovca v skladu s členom 11 obvestil o svoji odločitvi, da odstopa od pogodbe, razen če trgovec ponudi, da bo vrnjeno blago prevzel sam. Za rok velja, da je bil upoštevan, če potrošnik blago pošlje nazaj preden se rok 14 dni izteče.

     

    • Potrošnik krije samo neposredne stroške vračila blaga, razen če se trgovec strinja, da jih bo kril sam, ali če trgovec potrošnika predhodno ni obvestil, da te stroške krije potrošnik.

     

    • Pri pogodbah, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov, kjer je bilo blago dostavljeno potrošniku na dom ob sklenitvi pogodbe, trgovec to blago prevzame na lastne stroške, če ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti na običajen način po pošti.

     

    • Potrošnik je odgovoren samo za zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik nikakor ni odgovoren za zmanjšano vrednost blaga, če mu trgovec ni predložil obvestila o pravici do odstopa od pogodbe v skladu s točko (h) člena 6(1).

     

    • Če potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe po tem, ko je vložil zahtevo v skladu s členom 7(3) ali členom 8(8), trgovcu plača znesek, ki je sorazmeren s storitvami, opravljenimi do trenutka, ko je potrošnik trgovca obvestil, da uveljavlja navedeno pravico, v primerjavi s celotnim obsegom pogodbe. Sorazmerni znesek, ki ga mora potrošnik plačati trgovcu, se izračuna na podlagi skupne cene, dogovorjene v pogodbi. Če je skupna cena pretirana, se na podlagi tržne vrednosti opravljenih storitev izračuna sorazmerni znesek.

     

    REKLAMACIJE IN GARANCIJA

    Vse reklamacije bomo obravnavali posamično in v skladu z veljavno zakonodajo, pri čemer si bomo prizadevali za izpolnitev zahtev kupcev. O reklamaciji nas lahko obvestite po elektronski pošti na naslov podpora-si@nakit-eshop.si, po telefonu ali navadni pošti.

    Postopek reševanja reklamacije se začne na dan, ko reklamirani izdelek prispe v našo centralno enoto. Po prejemu blaga je kupec dolžan nemudoma preveriti stanje pošiljke – količino blaga, vrsto blaga ali morebitne očitne napake blaga. V primeru nepopolne pošiljke ali napačnega blaga nas mora kupec o tem obvestiti neposredno od prejema blaga. V nasprotnem primeru pošiljka velja za popolno in brez napak. V primeru vidne poškodbe blaga, nastale med transportom, je kupec dolžan v prisotnosti kurirja kurirske službe pisno zabeležiti poškodbo oziroma ni dolžan sprejeti poškodovanega blaga. Pisna izjava o naravi poškodbe je nujen pogoj za postopek reševanja reklamacije. 

    Garancija za izdelke velja 24 mesecev, kar je v skladu z veljavno zakonodajo (trgovinski zakonik, civilni zakonik itn.). Če proizvajalec za neki izdelek zagotavlja garancijo, ki je daljša od zakonske garancije, velja garancija z daljšo veljavnostjo. Morebitne napake na izdelkih ocenimo v skladu s pravili, normativi in določbami, ki veljajo v našem podjetju in niso v nasprotju z veljavno zakonodajo v Slovaški republiki.

    Garancijski rok začne teči od dne, ko kupec prejme blago. Dokazilo o nakupu (račun) služi tudi kot garancijski list.

    Vse reklamacije bomo obravnavali posamično in v skladu z veljavno zakonodajo, pri čemer si bomo prizadevali za izpolnitev zahtev kupcev. Če ima izdelek napako, je kupec o tem dolžan obvestiti naše podjetje takoj po prejemu pošiljke. V nasprotnem primeru reklamacije ne bomo obravnavali. Reklamacije nam lahko pošljete po elektronski pošti na naslov reklamacie@sperky-eshop.sk ali po navadni pošti.
    Reklamacij ne sprejemamo po telefonu. Postopek reševanja reklamacije se začne na dan, ko reklamirani izdelek prispe v našo centralno enoto. Naše podjetje ni odgovorno za škodo, ki bi lahko nastala med transportom izdelka. Če na prejetem paketu opazite vidne poškodbe, morebitno pritožbo v zvezi s poškodovanim paketom naslovite na kurirsko službo.
    Garancija za izdelke velja 24 mesecev, kar je v skladu z veljavno zakonodajo (trgovinski zakonik, civilni zakonik itn.). Če proizvajalec za neki izdelek zagotavlja garancijo, ki je daljša od zakonske garancije, velja garancija z daljšo veljavnostjo. Morebitne napake na izdelkih ocenimo v skladu s pravili, normativi in določbami, ki veljajo v našem podjetju in niso v nasprotju z veljavno zakonodajo v Slovaški republiki.
    Garancija ne velja za napake, ki so posledica nepravilne in nepremišljene uporabe izdelka, kar vključuje tudi redno uporabo izdelka.

    Garancija ne velja za napake, ki so posledica nepravilne in nepremišljene uporabe izdelka, kar vključuje tudi redno uporabo izdelka.

     

    KAKO PODATI REKLAMACIJO

    Če je blago, ki ste ga kupili v naši spletni trgovini, poškodovano, ga lahko brez težav reklamirate v roku 24 mesecev od datuma prejema blaga.

    Garancija ne krije škode, nastale zaradi nepravilne ali nepremišljene rabe izdelka, kar vključuje tudi redno uporabo izdelka.

    Če želite reklamirati blago, ga morate previdno zapakirati in poslati na naš naslov (pri čemer ne označujte možnosti plačila po povzetju (COD)):

     
    Nakit Eshop DPD depot 1695
    Tržaška cesta 43
    2000 Maribor
    Slovenija

     
     
    Poškodovano blago, ki ga želite poslati, mora ustrezati naslednjim pogojem:

    Blago mora biti previdno zapakirano. Kupec je odgovoren za izgubo blaga, ko je ta na poti do nas. Dolžnost kupca je, da izdelke zapakira tako, da med transportom ne pride do kakršnih koli poškodb ali izgube. Blago pošljite kot priporočeno pošiljko. Pošiljk z odkupnino (COD) ne sprejemamo.Priporočamo, da pošiljki priložite kopijo računa in razlog za reklamacijo blaga. To bo pospešilo celoten postopek reklamacije.

    Ko bomo prejeli reklamacijo, vas bomo po e-pošti obvestili, da smo prejeli vaše blago. Reklamacija poškodovanega blaga poteka tako:

    Reklamacija popravljive napake: popravilo ali zamenjava blaga za enako blago.

    Reklamacija nepopravljive napake: izdelke je mogoče zamenjati za blago različne vrste enake ali podobne cene.

    Če pride do reklamacije nepopravljive napake in drugega blaga ne morete izbrati, vam bomo vrnili kupnino.

    Ko reklamirate poškodovano blago, za ponovno pošiljanje blaga nazaj na vaš naslov seveda ne boste plačali poštnine.

    Postopek reklamacije ne bo trajal dlje od 30 dni od datuma prejema reklamiranega blaga, kar pomeni, da reklamacije razrešimo v tem roku. Reklamacije obravnavamo v takem vrstnem redu, kot jih prejmemo. Vseeno jih zaradi zagotavljanja zadovoljstva kupcev skušamo razrešiti v čim krajšem času.

     Vsa svoja vprašanja in pripombe pošljite na e-poštni naslov podpora-si@nakit-eshop.si.

     Nadzorni odbor:


    Slovaška tržna inšpekcija (SOI)
    Inšpektorat SOI za območno enoto Košice
    Vrátna 3
    04001 Košice, Republika Slovaška

     

    Reklamacija - ZAMENJAVA BLAGA

    Kupec ima pravico zamenjati neustrezno blago v roku 14 dni od prejema blaga.

    V primeru zamenjave blaga zaradi velikosti, barve ali vrste izdelka pošljite neustrezno blago na naš naslov:

     

    NAKIT ESHOP DPD depot 1695

    Tržaška cesta 43

    2000 Maribor

    Slovenija

     

    Blago nam pošljite:

    • previdno zapakirano (priporočamo, da pošljete priporočeno). Za pošiljko ne označujte možnosti plačila po povzetju (COD). Če boste za pošiljko izbrali to možnost, paketa ne bomo prevzeli;
    • pri vračilu blaga ne odgovarjamo za izgubo pošiljke ali dela pošiljke, ko je ta na poti do nas. Dolžnost kupca je, da izdelke zapakira tako, da so zaščiteni pred vsakršnimi poškodbami;
    • priložite kopijo računa in navedite izdelek ali izdelke, za katere želite opraviti zamenjavo vrnjenega blaga, ali v naši spletni trgovini ustvarite povsem novo naročilo s komentarjem »zamenjava za št. originalnega računa« (to bo pospešilo postopek zamenjave).

    Vrnjeni izdelki morajo ustrezati naslednjim pogojem:

    • Izdelki morajo biti dobro zapakirani; če je le mogoče, naj bodo v originalni embalaži.
    • Izdelki ne smejo biti rabljeni oziroma ne smejo kazati znakov obrabe.
    • Izdelkom ne sme manjkati noben sestavni del!

    Pri zamenjavi blaga zaradi velikosti, barve ali vrste izdelka stroške poštnine krije kupec.

    Obdelava zamenjave ne bo presegla obdobja 30 dni, kar pomeni, da zamenjave razrešimo v tem roku. Zamenjave obravnavamo v takem vrstnem redu, kot jih prejmemo. Vseeno jih zaradi zagotavljanja zadovoljstva kupcev skušamo razrešiti v čim krajšem času.

     

    POLITIKA VAROVANJA OSEBNIH PODATKOV

    Da bi vam lahko ponudili naše storitve, nam morate zaupati nekaj vaših osebnih podatkov. Spoštujemo vašo zasebnost, zato se trudimo omejiti količino zbranih osebnih podatkov na zgolj najpomembnejše. Zagotavljamo vam varovanje vaših podatkov pred zlorabami. Naše delo z osebnimi podatki je povsem v skladu s pravnimi normami zasebnega prava.

    Podrobnosti o vaših nakupih, zahtevkih in drugih dejavnostih v okviru naše spletne prodajalne so zaupne. Tudi zanje veljajo enaka pravila o varovanju kot za osebne podatke. Vse zbrane podatke o vas in vaših nakupih bomo varovali pred zlorabami in jih ne bomo posredovali tretjim osebam (razen podjetjem, ki skrbijo za dostavo in omogočajo plačilo naših izdelkov ter pridobijo zgolj minimalno količino podatkov o kupcu, ki so nujni za uspešno odpošiljanje izdelkov).

    S tem, ko na našem spletnem mestu ustvarite uporabniški račun, soglašate, da vaše podatke uporabimo za namene obveščanja o popustih, novicah in drugih marketinških dejavnostih. Vsako oglaševalsko sporočilo bo vsebovalo informacije o tem, kako nam lahko sporočite, da vas tovrstna sporočila ne zanimajo, in nam prepoveste uporabljanje svojih podatkov v tovrstne namene. Obenem ste upravičeni do tega, da nas pisno obvestite o vsakršni spremembi ali dopolnitvi svojih podatkov ali zahtevate popoln izbris svojih podatkov.

    Ko postanete uporabnik naše spletne prodajalne, se strinjate z uporabo vaših osebnih podatkov v skladu z našo politiko o varovanju osebnih podatkov in zgoraj navedenimi pravili.

     

     

    KONTAKT

    Naslov za vračanje paketov in reklamacije:

    Nakit Eshop DPD depot
    Tržaška cesta 43
    2000 Maribor
    Slovenija

     

    Pomoč strankam:

    tel:    +38630411650 - ob delovnih dneh od 8:00 do 16:30

    e-pošta: podpora-si@nakit-eshop.si

     

    Sedež podjetja (za namene uradne pošte):

    (Na ta naslov ne pošiljajte svojih reklamacij. Za vračanje paketov uporabite naslov v Ljubljani, naveden spodaj.)

    Šperky s.r.o.
    Starozagorská 6
    040 23 Košice
    Slovakia

    Podjetje je registrirano v Poslovnem registru pri Okrožnem sodišču v Košicah 1 na Slovaškem – Oddelek: Sro, vložna št.: 25690 / V

    Matična št.: 45551596
    Davčna št.: 2023033276
    ID za DDV: SK2023033276

     

    Nadzorni odbor:

    Slovaška tržna inšpekcija (SOI)
    Inšpektorat SOI za območno enoto Košice
    Vrátna 3
    04001 Košice

    Slovaške republike

    Košice 15.5.2010

    nakit-eshop.si


    DomovDomov

      facebook
      • banner
      X
      Piškotke uporabljamo za prilagajanje vsebine in oglasov ter da zagotovimo funkcije družbenih medijev in analiziramo, kako uporabniki uporabljajo spletno mesto.
      Soglašam
      Več informacij