Kategorije

 

POGOJI POSLOVANJA

 

I. SPLOŠNI POGOJI

  1. Podjetje Šperky s.r.o. s sedežem v Košicah, Starozagorská 6, 04023 Košice, Slovaška republika, telefonska številka +421 232 179 966, matična številka: 45551596, davčna številka: 2023033276, ID za DDV: SK2023033276, ki je vpisano v poslovnem registru Okrožnega sodišča v Košicah 1 - oddelek: Sro, vložna številka: 25690/V, ponuja nakup nakita na spletni strani NAKIT-ESHOP.SI. Nadzorna organizacija je Slovaški trgovinski inšpektorat (STI), inšpektorat za košiško regijo s sedežem v Košicah, Vratna 3, 04001 Košice.
  2. Ti pogoji poslovanja urejajo nakup in prodajo blaga med podjetjem Šperky s.r.o. kot prodajalcem in stranko kot spletnim kupcem.
  3. Kupec z oddajo naročila potrdi, da je seznanjen s pogoji poslovanja in dostave. Odnos med kupcem in prodajalcem je določen s pogoji poslovanja, ki so obvezujoči za prodajalca in kupca hkrati.
  4. Pogoji poslovanja so dostopni na spletni strani, kjer jih lahko stranka (kupec) prebere in prenese aktualno različico.

 

II. PRAVILA NAROČANJA IZDELKOV

  1. Prodajalec sprejema naročila, oddana na spletni strani ali po e-pošti, neprekinjeno 24 ur na dan. Storitev elektronskega nakupovanja je od 8.00 do 16.30 na voljo tudi po telefonu. Naročila, oddana na nedelovni dan (konec tedna in prazniki), so obdelana naslednji delovni dan.
  2. Prodajalec sklene pogodbo oziroma pogodbe s kupcem z naročilom kupca
    1. na spletni strani https://nakit-eshop.si,
    2. po e-pošti na e-poštni naslov podpora-si@nakit-eshop.si,
    3. po telefonu +386 (5) 777 86 87.
  3. Izdelki, ki jih je kupec izbral iz razpoložljive ponudbe v naši spletni trgovini in navedel v naročilu, postanejo predmet pogodbe. Kupec lahko odda naročilo, tudi če se ne registrira. Velikosti, barve in druge lastnosti izdelkov, navedene na spletni strani prodajalca, v katalogih, brošurah in drugih medijih, temeljijo na podatkih, priskrbljenih od proizvajalcev in dobaviteljev. Zavezali smo se, da bomo dobavljali le izdelke v popolnem stanju in v skladu s specifikacijami in lastnostmi, ki so značilne za posamezno vrsto izdelkov.
  4. Pogoj za uspešno spletno naročanje je vnos zahtevanih podatkov v naročilnico. Z izpolnjeno naročilnico postane naročilo tudi osnutek prodajne pogodbe. Ko je naročilo oddano, kupec po e-pošti prejme samodejno obvestilo o prejemu naročila (dalje: potrditev naročila). Potrditev naročila vsebuje ime in priimek kupca ter specifikacije izdelkov, katerih prodaja je predmet prodajne pogodbe, podatke o cenah izdelkov, dostavni naslov ter podrobnosti o mogoči ceni, pogojih in načinu dostave, podrobnosti o prodajalcu (poslovno ime, naslov, matična številka, številka vpisa v trgovinski register itd.) oziroma vse preostale potrebne podatke. Dodatne informacije o naročilu so lahko poslane po e-pošti na kupčev elektronski poštni naslov, prodajalec pa si pridržuje pravico, da lahko uredi vse potrebno za naročilo tudi po telefonu. Potrditev naročila vključuje podatke, da je prodajalec prejel naročilo, vendar še to ni sprejetje predloga za sklenitev prodajne pogodbe.
  5. Prodajalec bo nato kupcu po e-pošti poslal podatke o tem, ali je bilo kupčevo naročilo sprejeto (dalje: sprejetje naročila).
  6. Prodajna pogodba je sklenjena, ko prodajalec kupcu pošlje obvestilo o sprejetju naročila v elektronski ali pisni obliki.
  7. V posebnih primerih, zlasti ko gre za naročila dražjih izdelkov, razen če je naročilo že takoj samodejno potrjeno po elektronski pošti, si prodajalec pridržuje pravico, da od kupca zahteva ponovno potrditev naročila po telefonu ali predujem. Če se v času naročanja izdelkov znatno spremeni menjalni tečaj valute ali se spremeni dobavljeno blago in je za slednje odgovoren dobavitelj oziroma če prodajalec ne more dostaviti blaga v dogovorjenem roku ali po dogovorjeni nabavni ceni, mora prodajalec kupcu ponuditi nadomestilo ali možnost preklica naročila. Kupec lahko prekliče naročilo po e-pošti ali telefonu. Če kupec ne sprejme ponujenega nadomestila ali ne prekliče naročila v razumnem roku, je prodajalec upravičen do zavrnitve kupčevega predloga za sklenitev prodajne pogodbe.
  8. Podrobnejši opis postopka ustvarjanja naročila lahko najdete v FAQ – pogosto zastavljena vprašanja.
  9. Če kupec naroči izdelke po telefonu, prodajalcu sporoči vse potrebne podatke za izvedbo naročila. Ko so predmet in pogoji nakupa dogovorjeni, bo prodajalec po e-pošti poslal kupcu povzetek naročila. To sporočilo je potrditev sklenitve pogodbe. Stroški pogovora ob naročanju po telefonu so breme kupca v skladu s tarifo njegovega telefonskega operaterja.
  10. Fotografije, grafični prikazi ponujenih izdelkov, logotipi podjetja ali logotipi izdelka se uporabljajo izključno za predstavitev trgovine. So avtorsko zaščiteni in kupec ni pooblaščen za nadaljnjo uporabo teh elementov.
  11. Vizualni prikaz barvnih odtenkov je odvisen of kakovosti zaslona ali druge prikazovalne naprave.

 

III. NAČINI DOSTAVE IN DOSTAVNI ČAS

  1. Dostavni čas izdelkov v zalogi je 2–3 delovne dni.
  2. Izdelke dostavlja kurirsko podjetje GLS. Predvideni čas dostave je naveden v nakupovalnem vozičku, kjer kupec izbere način dostave. Dostavljamo tudi v GLS paketomat.
  3. Dostava je odvisna od razpoložljivosti izdelkov in operativnih zmožnosti prodajalca, predvidoma pa je opravljena v najkrajšem možnem času. Za dostavo izdelkov v povprečju potrebujemo 2 do 3 delovne dni od prejema naročila.
  4. Če bodo kateri od izdelkov razprodani, dokler naročilo ne bo dokončno obdelano, bo stranka vnaprej obveščena po e-pošti ali telefonu o spremembi dostavnega časa. V navedenem primeru ima stranka pravico do preklica ali spremembe naročila.
  5. Če kupec odda naročilo na delovni dan do 9. ure in izbere plačilo po povzetju, bo naročilo odpravljeno še isti dan. Naročila, oddana na delovni dan po 9. uri (in ob koncu tedna), bodo obdelana naslednji delovni dan.
  6. Če izberete plačilo po Paypalu, z bančnim nakazilom ali kreditno kartico, bo naročilo odpravljeno, ko bo plačilo razvidno na računu prodajalca.
  7. Poštnino pri naročilih nad 49 € krije prodajalec. Za naročila pod tem zneskom krije stroške dostave (poštnino), navedene v povzetku naročila, kupec.
  8. Prodajalec hrani podatke o sklenjenih pogodbah tri leta. Kupec lahko zahteva te podatke od prodajalca po e-pošti. Prodajalec mora priskrbeti te podatke v roku 14 dni od prejema zahteve.

 

IV. CENE IZDELKOV IN NAČINI PLAČILA

  1. Cene, navedene v naši spletni trgovini, so v evrih in vključujejo davek ter veljajo v času naročanja izdelkov. Če se navedena cena izdelka spremeni, ima kupec pravico do odstopa od pogodbe.
  2. Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka.
  3. Prodajalec si pridržuje pravico do sprememb cen izdelkov v spletni trgovini, uvedbe novih izdelkov, znižanja izdelkov in prekinitve znižanja ali spremembe teh ponudb, pri čemer te spremembe ne vplivajo na kupčeve pravice, izhajajoče iz oddanega naročila ali sklenjene pogodbe.
  4. Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:
    1. plačilo po povzetju (COD);
    2. plačilo z računom v storitvi PayPal (Če izberete plačilo s Paypalom, bo končni znesek naročila samodejno povišan za 2,9 %. Ta znesek obračuna Paypal pri vsaki opravljeni transakciji.);
    3. plačilo s kreditno in debetno kartico;
    4. plačilo z bančnim nakazilom.
  5. Prodajna pogodba je sklenjena pod pogojem, da če kupec ne plača dogovorjene nakupne cene v roku 5 dni od prodajalčevega obvestila (če je kupec izbral plačilo z bančnim nakazilom ali po Paypalu), bo pogodba preklicana; stranki bosta povrnili ali nadomestili vse prejete transakcije in prodajalec pridobi pravico do prostega razpolaganja z naročenim blagom.
  6. Račun služi kot dokazilo o nakupu. Na voljo je v elektronski obliki kot datoteka PDF, ki jo kupec najde v svojem uporabniškem računu po odpravi blaga. Račun služi tudi kot dobavnica in potrdilo za uveljavljanje garancije.

 

V. ODSTOP OD POGODBE

  1. Prodajalec si pridržuje pravico do zavrnitve kupčevega predloga za sklenitev pogodbe, če je kupec navedel napačne ali zavajajoče osebne podatke. V tem primeru bo prodajalec nemudoma stopil v stik s kupcem, da se dogovorita o nadaljnih korakih v zvezi z naročilom. Vsako naročilo je obdelano posamično, pri čemer se po najboljših močeh trudimo, da zadovoljimo želje kupca.
  2. Kupec, ki nastopa kot fizična oseba (nima evropske identifikacijske številke), ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema naročenega blaga odstopi od pogodbe, kar je v skladu z Zakonom št. 102/2014, in drugih 14 dni od odstopa od pogodbe, da vrne naročeno blago prodajalcu. V tem roku ima kupec pravico, da razpakira in preizkusi blago podobno kot pri nakupovanju v klasični fizični trgovini, da preveri naravo, značilnosti in delovanje blaga.
  3. Kupec lahko zahteva odstop od pogodbe z obrazcem za odstop ali e-poštnim sporočilom na naslov podpora-si@nakit-eshop.si, v katerem navede številko računa in številko bančnega računa. Za ta namen lahko uporabite vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki ga lahko prenesete TUKAJ. Velja, da je bil rok odstopa od pogodbe upoštevan, če nas kupec obvesti o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe pred iztekom roka za odstop od pogodbe.
  4. Kupec, ki odstopi od pogodbe, je dolžen plačati nujne stroške v zvezi z vračanjem izdelkov, če vrača izdelke brez poškodb ali kakršnih koli napak. (Kupec poravna stroške pošiljanja in nosi tveganje poškodbe izdelkov med prevozom do prodajalca.) Ob takšnem odstopu od pogodbe je kupcu povrnjena kupnina v roku 14 dni od dneva, ko je kupec prodajalca obvestil o odstopu od pogodbe. Kupnina je povrnjena z uporabo enakega plačilnega sredstva, kot ga je uporabil kupec pri izvedbi prvotne transakcije. Kupnina je nakazana na številko bančnega računa kupca.
  5. Ob odstopu od pogodbe in vrnitvi blaga, s katerim je bilo poslano brezplačno darilo, mora kupec vrniti blago in brezplačno darilo. Če kupec obdrži brezplačno darilo, mu bo prodajalec poslal račun za darilo glede na veljavno ceno, ki jo najdete na spletni strani naše trgovine. Vrednost darila bo odšteta od vrednosti vrnjenega blaga.       
  6. Vrnjeni izdelki morajo ustrezati naslednjim pogojem:
    1. Izdelki morajo biti dobro zapakirani, da se izognejo poškodbi.
    2. Izdelki ne smejo biti rabljeni oziroma ne smejo kazati znakov obrabe, povzročene z ravnanjem zunaj omejitev Zakona 102/2014.
    3. Blago mora biti popolno (vrniti je treba tudi brezplačna darila, glejte 5. točko)!
    4. Blagu je treba ob vračilu priložiti kopijo računa.
    5. Za pošiljko ne označujte možnosti plačila po povzetju (COD). Če boste za pošiljko izbrali to možnost, paketa ne bomo prevzeli.
    6. Če izdelke dostavite osebno, se je treba dogovoriti za dostavni čas.
    7. Pri vračilu blaga ne odgovarjamo za izgubo pošiljke ali dela pošiljke ali za poškodbo pošiljke, ko je ta na poti do nas. Dolžnost kupca je, da izdelke zapakira tako, da so zaščiteni pred vsakršnimi poškodbami.
    8. Če je kupec na kakršen koli način spremenil izdelek (gravura, krajšanje ali druge spremembe), prodajalec ni dolžen sprejeti spremenjenih izdelkov in zatorej kupec izgubi pravico do zamenjave.
  7. Obveznosti trgovca ob odstopu od pogodbe
    1. Trgovec vsa izplačila, če je to potrebno, pa tudi stroške dostave, ki jih je prejel od potrošnika, povrne nemudoma in najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je bil obveščen o odločitvi potrošnika, da odstopi od pogodbe. Trgovec izvrši povračilo z uporabo enakega plačilnega sredstva kot potrošnik ob izvedbi prvotne transakcije, razen če je potrošnik izrecno zahteval drugačno metodo plačila in pod pogojem, da potrošnik zaradi takšnega povračila ne nosi nobenih stroškov.
    2. Od trgovca se ne zahteva povračilo dodatnih stroškov, če se je potrošnik izrecno odločil za drugo vrsto dostave, kot je cenovno najugodnejša standardna dostava, ki jo ponuja trgovec.
    3. Pri prodajnih pogodbah lahko trgovec zadrži povračilo, dokler ne prevzame vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kar se zgodi prej, razen če trgovec ponudi, da bo vrnjeno blago prevzel sam.
  8. Obveznosti potrošnika ob odstopu od pogodbe
    1. Potrošnik blago vrne ali izroči trgovcu ali osebi, ki jo je trgovec pooblastil za prevzem blaga, nemudoma in vsekakor najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je trgovca obvestil o svoji odločitvi, da odstopi od pogodbe, razen če trgovec ponudi, da bo vrnjeno blago prevzel sam. Za rok velja, da je bil upoštevan, če potrošnik blago pošlje nazaj, preden se izteče 14-dnevni rok.
    2. Potrošnik krije samo neposredne stroške vračila blaga, razen če se trgovec strinja, da jih bo kril sam, ali če trgovec ni predhodno obvestil potrošnika, da mora potrošnik sam kriti te stroške.
    3. Pri pogodbah, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov, kjer je bilo blago dostavljeno potrošniku na dom ob sklenitvi pogodbe, trgovec to blago prevzame na lastne stroške, če ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti na običajen način po pošti.
    4. Potrošnik je odgovoren samo za vsakršno zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik nikakor ni odgovoren za zmanjšano vrednost blaga, če mu trgovec ni predložil obvestila o pravici do odstopa od pogodbe.
    5. Stranka je v celoti odgovorna za točnost in popolnost bančnih podatkov, ki so potrebni ob vračilu kupnine. Če stranka posreduje napačne bančne podatke, prodajalec ni odgovoren za napake, ki so posledica napačnih posredovanih podatkov.

 

VI. REKLAMACIJE IN GARANCIJA

  1. Garancija za izdelke, ki jih kupec kupi v naši spletni trgovini, velja 24 mesecev, kar je v skladu z veljavno zakonodajo (620 (1) Zakona št. 40/1964). Če proizvajalec za neki izdelek zagotavlja garancijo, ki je daljša od zakonsko določene garancije, velja garancija z daljšo veljavnostjo.
  2. Garancijski rok začne teči na dan prejema blaga.
  3. Prodajalec je dolžen registrirati reklamacijo v skladu s § 18, (10) Zakona 250/2017 in prodajalec lahko zavrne reklamacijo le v času prvih 12 mesecev od nakupa na podlagi strokovne ocene! (§ 18.6 istega Zakona).
    1. Če je kupec vložil zahtevek za reklamacijo v roku prvih 12 mesecev od sklenitve prodajne pogodbe, lahko prodajalec zavrne reklamacijo na podlagi strokovne ocene; ne glede na izid krije vse stroške prodajalec. Strokovna ocena je izjava strokovnjaka ali mnenje pooblaščene osebe ali osebe, ki jo je proizvajalec pooblastil za izvajanje garancijskih storitev.
    2. Če je kupec vložil zahtevek za reklamacijo po 12 mesecih od sklenitve prodajne pogodbe in je prodajalec zavrnil reklamacijo, je oseba, ki je obravnavala reklamacijo, dolžna v dokumentu o razrešitvi reklamacije navesti, komu lahko kupec pošlje izdelek v strokovno oceno. Če kupec s pomočjo strokovne ocene dokaže prodajalčevo odgovornost za napako reklamiranega izdelka, lahko ponovno vloži zahtevek za reklamacijo; garancijski rok ne teče med strokovno oceno. Prodajalec je dolžen povrniti vse stroške, povezane s strokovno oceno blaga in namerno plačanimi stroški v roku 14 dni od dneva, ko je bil ponovno vložen zahtevek za reklamacijo.
  4. Morebitne napake izdelkov so ocenjene v skladu z veljavnimi predpisi, standardi in določbami, ki niso v nasprotju z veljavno zakonodajo Slovaške republike. Če je napaka popravljiva, ima kupec pravico do pravočasnega in ustreznega brezplačnega popravila. Prodajalec odloči o načinu popravila napake in napako odpravi brez odlašanja. Kupec lahko zahteva zamenjavo izdelka namesto popravila. Enako velja za dele izdelkov, če prodajalec ne utrpi nesorazmernih stroškov v primerjavi s ceno izdelkov ali resnostjo napake. Če je napaka nepopravljiva in onemogoča primerno uporabo izdelka za predvideni namen, ima kupec pravico do zamenjave izdelka ali odstopa od pogodbe (povračila kupnine). Če ima izdelek najmanj tri različne popravljive napake hkrati in vsaka onemogoča primerno uporabo, ima kupec pravico do odločitve za zamenjavo izdelkov ali povračilo kupnine. Enako velja, če se ista napaka pojavi tretjič med garancijskim rokom.
  5. Garancija ne velja za napake, ki so posledica nepravilne in nepremišljene uporabe izdelka, kar vključuje tudi redno uporabo izdelka.
  6. Prodajalec ni odgovoren za napake:
    1. če kupec ni uveljavil svoje pravice, povezane s prodajalčevo odgovornostjo za napako blaga, do izteka garancijskega roka;
    2. če je napaka mehanska poškodba, ki jo je povzročil kupec;
    3. če je napaka posledica uporabe blaga v pogojih, ki po intenzivnosti, vlagi, kemijskih in mehanskih učinkih ne ustrezajo naravi blaga;
    4. če je napaka posledica nestrokovnega ravnanja, popravila ali pomanjkljive skrbi;
    5. če je napaka posledica poškodbe zaradi prevelike obremenitve ali uporabe, ki je v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentu, ali splošnim načelom običajne uporabe blaga;
    6. če je do napake prišlo zaradi nespremenljivega dogodka in/ali nepredvidljivega dogodka;
    7. če je napaka posledica nenamernega uničenja in naključnega propadanja;
    8. če je napaka posledica nestrokovnega posega, poškodbe zaradi vode.
  7. Kupcu svetujemo, da pregleda dobavljeno blago in preveri dobavljeno količino, izdelke ali kakršne koli očitne napake blaga. Kupec lahko prodajalca takoj po prejemu blaga obvesti o nepopolnosti dobave ali zamenjave blaga. V nasprotnem primeru bo dostava veljala za popolno in brez napak.

    V primeru očitne poškodbe paketa med prevozom kupcu svetujemo, naj blaga ne sprejme.

    Prevoznik pripravi, na zahtevo kupca, zapisnik vrste poškodbe paketa, poškodovanega med prevozom.

    Pogoji za reklamacijo vključujejo reklamacijo blaga v garancijskem roku in dokazilo o nakupu, ki ga predloži kupec.

  8. Prodajalec je dolžen dati kupcu pisni dokument o načinu razrešitve reklamacije in obravnavi reklamacije osebno ali ga poslati po pošti ali kurirju najpozneje v roku 30 dni od dneva vložitve zahtevka za reklamacijo. Prodajalec bo kupca po telefonu ali elektronski pošti obvestil o rezultatu reklamacijskega postopka takoj po zaključku reklamacijskega postopka, nato pa bo kupec prejel tudi dokument o poravnavi reklamacije skupaj z izdelkom oziroma mu bo dokument poslan po elektronski pošti.
  9. O reklamaciji nas lahko obvestite po e-pošti: podpora-si@nakit-eshop.si, telefonu: +386 (5) 777 86 87 ali navadni pošti brez odkupnine na naslov:

Nakit-eshop.si

Cesta v Prod 84

1000 Ljubljana

Slovenija

  1. Če pošiljate poškodovano blago, mora paket izpolnjevati naslednje pogoje:
    1. Blago mora biti dobro zapakirano. Pri vračilu blaga prodajalec ni odgovoren za kakršno koli izgubo blaga, ko je to na poti do njega – dolžnost stranke je, da zapakira blago tako, da prepreči vsakršno poškodbo ali izgubo.
    2. Blago pošljite s priporočeno pošto, ne s plačilom po povzetju (COD). Če pošljete pošiljko po povzetju, je ne bomo prevzeli.
    3. Prodajalec priporoča, da zahtevku za reklamacijo priložite spremno pismo. S tem kupec pospeši postopek reklamacije.
  2. Prodajalec po e-pošti obvesti kupca o prejemu reklamiranega blaga.
  3. Postopek reklamacije blaga, ki je lahko dostavljeno prodajalcu, se začne na dan, ko so kumulativno izpolnjeni vsi naslednji pogoji:
    1. obvestilo o nameri reklamacije je bilo poslano prodajalcu (po e-pošti ali navadni pošti);
    2. prodajalec je prejel blago, ki ga kupec želi reklamirati.
  4. Prodajalec je dolžen rešiti reklamacijo in zaključiti reklamacijski postopek na enega od naslednjih načinov:
    1. izročitev popravljenega blaga;
    2. vračilo kupnine;
    3. ustrezen popust za blago;
    4. s pisnim obvestilom o sprejetju določene poravnave;
    5. z izjavo o razlogih za zavrnitev reklamacije (če reklamacija ni rešena na pozitivni način, bo blago vrnjeno kupcu, skupaj z dokumentom, kjer je naveden razlog za zavrnitev reklamacije).
  5. Ob reklamaciji poškodovanega blaga prodajalec ravna tako:
    1. Če je napaka popravljiva: popravi blago ali ga zamenja za blago iste vrste.
    2. Če napaka ni popravljiva: zamenja blago za blago druge vrste z enako ali podobno ceno.
    3. Če napaka ni popravljiva in kupec ne more izbrati drugega blaga, prodajalec vrne kupnino.
  6. Pri reklamaciji poškodovanega blaga kupec ne plača poštnine za ponovno pošiljanje poškodovanega blaga.
  7. Postopek reklamacije ne sme trajati dlje kot 30 dni od datuma fizičnega prejema reklamiranega blaga, tj. reklamacijo razrešimo v 30 dnevih. Prodajalec obravnava reklamacije po vrstnem redu prejema, in to v najkrajšem mogočem času.
  8. Če je vrednost poškodovanega blaga nižja ali enaka kot vrednost poštnine, je dovolj, če kupec po e-pošti pošlje fotografijo poškodovanega blaga, vendar mora fotografija jasno prikazovati škodo. Fotografijo pošljite na elektronski poštni naslov podpora-si@nakit-eshop.si in v sporočilu navedite številko svojega naročila in razlog za reklamacijo.

VII. POLITIKA VAROVANJA OSEBNIH PODATKOV

  1. Kupec je dolžen navesti le pravilne, veljavne in točne podatke ob naročanju izdelkov in ustvarjanju uporabniškega računa. Registrirana stranka mora nemudoma obvestiti prodajalca o spremembi teh podatkov.
  2. Pogodbeni stranki se strinjata, da je kupec, ki je fizična oseba, v naročilu dolžen navesti svoje ime in priimek, naslov stalnega prebivališča, skupaj s poštno številko, telefonsko številko in elektronskim poštnim naslovom.
  3. Pogodbeni stranki se strinjata, da je kupec, ki je pravna oseba, dolžen v naročilu navesti ime podjetja, naslov podjetja, skupaj s poštno številko, matično številko, telefonsko številko in elektronskim poštnim naslovom.
  4. Osebni podatki kupca, vneseni med registracijo uporabniškega računa v spletni trgovini, so zaščiteni z Zakonom št. 122/2013 o varstvu osebnih podatkov in spremembah nekaterih zakonov, kot je bil spremenjen s poznejšo zakonodajo, in jih prodajalec uporablja zgolj za izvedbo naročil in namene trženja.
  5. Kupec lahko kadar koli pregleda in spremeni dane osebne podatke ter prekliče registracijo po prijavi v svoj račun na spletni strani e-trgovine, in sicer s klikom na razdelek Moj račun → Moji naslovi ali Moji osebni podatki.
  6. Da prodajalec lahko ponudi svoje storitve, mora imeti nekatere osebne podatke kupca. Prodajalec spoštuje zasebnost kupca, zato skušamo omejiti količino zbranih osebnih podatkov na zgolj najpomembnejše in stranki zagotavljamo varovanje njenih podatkov pred zlorabami. Prodajalčevo delo z osebnimi podatki je v celoti predmet pravnih norm Zakona o varstvu osebnih podatkov.
  7. Podrobnosti o vaših nakupih, reklamacijah in drugih dejavnostih v okviru naše spletne trgovine so zaupne in zanje veljajo enaka pravila o varovanju kot za osebne podatke. Vse zbrane podatke o vas in vaših nakupih bomo varovali pred zlorabami in jih ne bomo posredovali tretjim osebam (razen podjetjem, ki skrbijo za dostavo in omogočajo plačilo naših izdelkov ter pridobijo zgolj minimalno količino podatkov o kupcu, ki so nujni za uspešno odpravljanje izdelkov). Vsi pridobljeni podatki zagotavljajo kakovost prodajalčevih storitev.
  8. Z odkljukanjem okenca pred oddajo naročila lahko kupec privoli v prodajalčevo obdelavo in hrambo osebnih podatkov, zlasti zgoraj omenjenih podatkov, ki so nujni za tiste prodajalčeve dejavnosti, ki so povezane s pošiljanjem informacij o novih izdelkih in popustih; prodajalec podatke obdela v vseh svojih informacijskih sistemih.
  9. Kupec soglaša – v skladu s prejšnjo točko pogojev poslovanja – da prodajalec uporablja podatke le za določen čas. Po obdelavi podatkov prodajalec nemudoma uniči kupčeve osebne podatke. Kupec lahko kadar koli pisno prekliče privolitev v obdelavo osebnih podatkov. Privolitev poteče v roku 1 meseca od obvestila o preklicu.
  10. Prodajalec izjavlja, da bo za namene, ki so drugačni od navedenih v pogojih poslovanja, vedno zbral osebne podatke le s kupčevim soglasjem, hkrati pa zagotavlja, da bodo takšni osebni podatki obdelani in uporabljeni izključno na način, ki ustreza namenu, za katerega so bili zbrani in jih ne bo združil z osebnimi podatki, pridobljenimi za izpolnitev prodajne pogodbe.
  11. Z ustvaritvijo uporabniškega računa kupec soglaša, da prodajalec lahko uporabi njegove podatke za obveščanje o popustih, novicah in drugih trženjskih dejavnosti. Vsako oglaševalsko sporočilo bo vsebovalo informacije o tem, kako nam na preprost način prepoveste pošiljanje elektronskih poštnih sporočil in novičnikov.
  12. Kupec je upravičen do tega, da nam pisno sporoči spremembe ali dopolnitev osebnih podatkov ali zahteva izbris svojih podatkov.
  13. Ko postane uporabnik naše spletne trgovine, se kupec strinja z zbiranjem in uporabo svojih osebnih podatkov v skladu z našo politiko o varovanju osebnih podatkov in zgoraj navedenimi pravili.

 

VIII. VAVČERJI

  1. Na spletni strani prodajalca so ob izdelkih navedene točke zvestobe, ki jih zberete z nakupom določenega izdelka, in vrednost vavčerja. Za uporabo vavčerjev, pridobljenih z oddanimi naročili, morate biti registrirani na spletni strani prodajalca.
  2. Če naročite več izdelkov, se točke zvestobe seštevajo. Zbrane točke zvestobe lahko pretvorite v vavčer v svojem uporabniškem računu. Kliknite „Moje točke zvestobe” in nato potrdite, da želite točke zvestobe pretvoriti v vavčer.
  3. Sistem bo nato ustvaril kodo za vnos v vaše naslednje naročilo. Kodo najdete v svojem računu, "Moji vavčerji".  Ko dodate kodo k naročilu se od zneska naročila odšteje ustrezen znesek popusta.
  4. Vavčer iz točk zvestobe začne veljati takoj po ustvarjanju in velja 1 koledarsko leto.
  5. Popusti niso združljivi in jih ni mogoče izplačati v gotovini.

 

IX. KONČNE DOLOČBE

  1. Prodajno pogodbo urejajo zakoni Slovaške republike. Pravice in dolžnosti kupca in prodajalca, ki niso navedene v tej pogodbi, so urejene z veljanimi določbami trgovinskega zakonika in povezane zakonodaje.
  2. Pogodba je lahko sklenjena le v slovenskem jeziku.
  3. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja. Te spremembe se ne nanašajo na naročila, zaključena pred njihovim nastopom. Vsaka takšna sprememba začne veljati ob objavi na spletni strani.

 

Posodobljeno 29. 3. 2018

Šperky s.r.o


homeDomov

local_mall
cancel
cancel